سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

پخش زنده مراسم جمع خوانی قرآن در رامشیر از شبکه استانی

مراسم جمع خوانی قرآن درشهرستان رامشیر از شبکه استانی بصورت زنده پخش می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار رامشیر گفت: مراسم معنوی جمع خوانی قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی در شهرستان به طور زنده از شبکه استانی خوزستان پخش می شود.

سعید فیوضی ویبا اشاره به زمان برگزاری این آئین افزود: زمان این برنامه روز جمعه مصادف با چهارم ماه مبارک رمضان و بیست و یکم خردادماه جاری راس ساعت ۱۷ در مسجد امام خمینی(ره) رامشیر خواهد بود.

وی گفت: این برنامه به طور زنده از شبکه استانی خوزستان پخش می شود و مطمئنا در ترویج فرهنگ قرآنی و انس با قرآن تاثیرگذار خواهد بود.

فرماندار رامشیر افزود: در جمع خوانی قرآن کریم حفظ حرمت، رعایت شئونات و اجرای برنامه های در شان قرآن کریم امری ضروری است.

فیوضی با بیان اینکه عمل به قرآن کریم کلید سعادت دنیوی و اخروی است و باید سرلوحه امور همگان قرار گیرد گفت: حضور گسترده و پررنگ اقشار مختلف مردم در جمع خوانی قرآن کریم از برنامه های اولویت دار برای ماه مبارک رمضان در شهرستان است.

  این مراسم در طول ماه مبارک رمضان هر روز در یکی از شهرستان های استان برگزار می شود و از ساعت ۱۷ به صورت زنده از سیمای مرکز خوزستان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.