سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدابیر ویژه انتظامی، امنیتی پلیس خراسان‌رضوی در ماه رمضان

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ازاتخاذ تدابیر پلیس راهورخراسان رضوی در سه حوزه امنیتی، انتظامی و راهور ویژه ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار بهمن امیری‌مقدم افزود: زائران و کسانی که امکان روزه‌گرفتن ندارند، درمعابرعمومی ومقابل دید روزه‌داران ازخوردن و آشامیدن خودداری کنند.
وی به نقش مردم در رابطه با روزه‌خواری و امر به معروف و نهی از منکراشاره کرد و اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هرگوه تخلفی از سوی رانندگان در ماه مبارک رمضان مانند خوردن و آشامیدن، کشیدن سیگار و غیره، شماره پلاک خودروی متخلف را به سامانه‌های تلفنی 110 و
197 گزارش دهند.
سردارامیری مقدم با بیان اینکه عابران پیاده توسط پلیس تحت نظر هستند، افزود: پلیس درصورت مشاهده هر گونه تخلف طبق قانون برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: همچنین به هتل‌ها، رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و اغذیه‌ها اعلام کردیم که محل صرف غذا را بپوشانند تا مقابل دید روزه‌داران نباشد .

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌های پلیس در ایام ماه مبارک رمضان، گفت
: دراین ایام وبه ویژه در لیالی قدر تدابیر پلیسی در سطح استان و مشهد به ‌ویژه مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی در سه حوزه انتظامی، امنیتی و راهور اندیشیده شده و از مردم درخواست داریم تا به اطلاعیه‌هایی که از سوی پلیس در رسانه‌ها اعلام می‌شود توجه کنند، تا ضمن برقراری امنیت و آسایش برای خود و همنوعانشان، با خادمان نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.
امیری‌مقدم خطاب به رانندگان، تصریح کرد: از رانندگان درخواست داریم تا در زمان‌های سحر و افطار از توقف‌های نابه‌جا در سطح شهر که منجر به ایجاد ترافیک در مسیرها می‌شود خودداری کنند، تا روزه‌داران به‌موقع به مقصد خود برسند
.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: موضوع قلیان در قهوه‌خانه‌ها بحث سلامت و بهداشت جامعه بوده که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرده سرطان‌زا است و در این رابطه پلیس هم براساس تعامل همکاری و دستور قضائی و در جهت برقراری سلامت جامعه با متخلفان برخورد می‌کند
.
انتهای پیام
//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.