سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان صورت گرفت:

کمک های کمیته بین المللی صلیب سرخ به ۵ هزار زندانی سومالی

کمیته بین المللی صلیب سرخ در طول ماه مبارک رمضان بین ۵ هزار زندانی در سراسر سومالی غذا و دیگر اقلام از جمله قرآن مجید توزیع می کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کمیته بین المللی صلیب سرخ، «احمد زاروق» هماهنگ کننده امور حمایتی کمیته بین المللی صلیب سرخ در سومالی گفت: «ماه مبارک رمضان برای تمامی مسلمانان از اهمیت خاصی برخوردار است و باید به یاد داشته باشیم که این ماه برای زندانیان سومالیایی هم اهمیت دارد. امیدواریم که این کمک ها به زندانیان امکان دهد تا با عزت نفس روزه بگیرند.»
 
وی افزود: قرار است گوشت بز، پودر شیر خشک، برگ چایی، شکر و خرما توزیع شوند. برخی از زندانیان هم یک نسخه از قرآن مجید دریافت خواهند کرد. عملیات توزیع در ماه رمضان که امسال سومین بار است انجام می شود در ۲۹ زندان اجرا می گردد.
 
لازم به ذکر است که تیم های کمیته بین المللی صلیب سرخ از زندان ها، کلانتری ها و مکان های بازداشت دولتی در بسیاری از کشورهای جهان بازدید می کنند تا رفتار انسانی و با کرامت با کسانی که از آزادی خود محروم شده اند تضمین شود. بین ماه های ژانویه و مارس ۲۰۱۶ (دی ۹۴ تا فرودین ۹۵) از بیش از ۳هزار زندانی در سراسر سومالی بازدید شده است.
 
منبع: فارس
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.