سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

به کار بردن مکر وفریب در برجام توسط دشمنان

دشمن در اجرای برجام مسؤولان را فریب داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه مینوشهر گفت: مردم از دولت صداقت را طلب می‌کنند، بدین منظور دولتمردان باید در سخنان خود صداقت به خرج دهند.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور افزود: موضع ما در رابطه با دشمن به ویژه آمریکا همان موضع مقام معظم رهبری است.

وی گفت: البته با وجود اینکه مقام معظم رهبری بی‌اعتمادی خود را به استکبار بیان کرده بودند، اما مجال مذاکرات در بحث هسته‌ای را دادند و البته فرمودند که باید خطوط قرمز نظام اسلامی رعایت شود.

امام جمعه مینوشهر افزود: دشمنان ما در برجام و نحوه اجرای آن مکر و فریب به کار بردند، البته ما به تیم مذاکره‌کننده خودمان اعتقاد کامل داریم ولی این بدبینی به آن معنا نیست که دشمن فریبکاری انجام نداده باشد.

عادل‌پور گفت: ما به تمام تعهدات خود عمل کردیم ولی سئوال ملت از مسؤولان این بوده که کدام یک از تعهدات طرف مقابل به صورت کامل و صددرصدی انجام شده است؟!

وی افزود: دشمن با ایجاد یک سری بهانه، بر استمرار تحریم‌های خود تلاش می‌کند و بعضاً هم تحریم‌های جدیدی را ایجاد کرده و به دنبال ایجاد هراس در دل بانک‌های جهان است.

امام جمعه مینوشهر گفت: مسؤولان ما باید خود را از جانب کشوری قهرمان، اسلامی و به پاخواسته انقلابی بدانند و بر اساس عزت، مصلحت و حکمت عمل کنند و اگر به این موارد توجه نشود برای ملت ما قابل قبول نیست.

عادل‌پور افزود: مردم ما اکنون اخبار را از زبان طرف مقابل دریافت می‌کنند و بر اساس آن تحلیل می‌کنند که در اینجا این سوال مطرح است، چرا باید مسؤولان ما به گونه‌ای صحبت کنند که مردم کلام درست را در سخنان دشمن جست‌وجو و دریافت کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.