سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

دستگيری سارقان صد تایی

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان مغازه ها با 105 فقره سرقت در شهرستان بابلسر خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مسعود جعفري نسب گفت: در پی کسب خبری مبن بر فعاليت باند سرقت از مغازه ها در شهرستان بابلسر و برخی شهرهای استان و استان های همجوار، موضوع به طور ويژه در دستور کار فرماندهی انتظامی اين شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: فرماندهی انتظامي شهرستان بابلسر با تشکيل تيم ويژه عملياتی متشکل از ماموران پليس آگاهی، اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات پليسی را برای شناسايی و دستگيری اعضای باند آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی موفق شدند پنج متهم به سرقت شامل يک زن و چهار مرد را که با تشکيل باند در شهرهای مختلف از مغازه ها سرقت می کردند شناسايی و دستگير کنند.

سردار جعفری نسب گفت: متهمان در تحقيقات و بازجويی های فنی پليس به 105 فقره سرقت در شهرستان های بابلسر، رامسر، رشت، قزوين و کرج اعتراف کردند.

وی ارزش ريالی اموال مسروقه را بیش از 120 ميليون تومان اعلام کرد و از شهروندان خواست: هشدار های پليس را جدي بگيرند و مغازه های خود را به دوربين های مداربسته تجهيز کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک که در اطراف مغازه پرسه می زنند ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوريت های پلسي 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.