سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدر زاده به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

برخورد با 23 واحد صنعتی آلاینده در پایتخت/وضعیت ناسالم هوای تهران، منشأ گازی ندارد

مدیرکل محیط زیست استان تهران با بیان اینکه 107واحد صنعتی در استان تهران و البرز فعالیت می کنند گفت:در همین راستا با 23 واحد صنعت آلوده زا در استان تهران برخورد شده است .

محمد هادی حیدر زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه 107واحد صنعتی در استان تهران و البرز فعالیت دارند،  اظهار داشت :مجموع صنایعی  که در این 2 استان فعالیت می کنند  107واحد صنعتی  است که دارای پروانه فعالیت دائم هستند و وزارت صنعت ،معدن و تجارت آن را صادر کرده است .

وی در خصوص نحوه برخورد با برخی صنایع آلاینده زا در استان تهران افزود : در این راستا معتقدم این صنایع باید از تهران خارج و جابجا شوند و لازم است دستگاه های مسئول مانند وزارت صنعت ،معدن و تجارت ورود پیدا کنند .

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت :با 23 واحد صنعتی آلاینده  زا در سطح استان به دلیل رعایت نکردن قوانین به شدت برخورد کردیم.

به گفته حیدر زاده در 6ماهه نخست هر سال به دلیل گرد و غبار ناشی از بیابانی شدن مناطق و به دنبال وزش باد، شاهد وضعیت ناسالم در هوا هستیم که منشأ گازی ندارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.