سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

قدردانی فرماندار خرمشهر برای برگزاری فینال جام حذفی

فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر در نامه‌ای به وزیر ورزش از تلاش های رئیس فدراسیون فوتبال قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان از تلاش های رئیس فدراسیون فوتبال، مسئولان سازمان لیگ و همه عوامل برگزار کننده فینال جام حذفی تشکر و قدردانی کرد.

متن کامل نامه ولی الله حیاتی به دکترمحمود گودرزی شرح زیر است:

تدبیر ارزشمند سازمان لیگ فوتبال کشور در خصوص برگزاری مسابقه فوتبال جام حذفی کشور یادواره سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر بحق درخور تحسین و تقدیر می باشد.این رویداد ورزشی و فرهنگی در خرمشهر موجب شور و نشاط زائدالوصف مردم بویژه جوانان مشتاق ورزش این شهرستان گردید و روزی بیاد ماندنی از فرح بخش، نشاط و همبستگی اجتماعی را برجای گذاشت.

در این ارتباط حرکت ارزشی رونمایی از جام قهرمانی در یادمان شهدای شلمچه و سپس  اهدا این جام به موزه دفاع مقدس شهرستان بنوبه خود اقدامی بدیع در جهت پاسداشت حرمت شهیدان والامقام و رزمندگان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس مورد تحسین و تشکر همگان را واداشته است.

بی‌شک اهتمام ویژه وزارت ورزش و جوانان و سازمان لیگ فوتبال کشور برای برگزاری جام حذفی فوتبال در ورزشگاه 15000 هزار نفری مجهز و زیبای خرمشهر همراه با برگزاری مراسم فرهنگی خاص که در نوع خود کم نظیر است برگ زرین دیگری از اقدامات ارزشمند وتأثیر گذار دولت تدبیر و امید را به منحصه ظهور رساند.

لذا با توجه به اقدامات یاد شده مستدعی است به نحو ویژه و شایسته از رئیس محترم فدراسیون فوتبال و مشاورعالی سازمان لیگ کشور و مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان و سایر عوامل و دست اندرکاران این سازمان تقدیر به عمل آمده و مورد تشویق قرار گیرند ضمنأ اینجانب به نیابت از مردم قهرمان و شهید پرور خرمشهر تشکر ویژه و خالصانه خود از جنابعالی و فدراسیون فوتبال کشور اعلام می دارم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.