سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اهدای یک واحد مسکونی به خانواده پنج قلوهای مشهدی + تصاویر

خانواده پنج قلوهای مشهدی در نخستین روز از ماه مبارک رمضان یک واحد مسکونی در شهرستان شاندیز از توابع شهر مشهد را از اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هدیه گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، خانواده پنج قلوهای مشهدی در نخستین روز از ماه مبارک رمضان یک واحد مسکونی در شهرستان شاندیز از توابع شهر مشهد را از اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هدیه گرفتند.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی در مراسم اهدای این واحد مسکونی به پدرخانواده پنج قلوهای مشهدی گفت: تولد پنج قلوها در اواخر فروردین امسال با سفر رئیس بنیاد مسکن به استان همزمان شده بود که موافقت وی با اهدای یک واحد مسکونی به این خانواده را به دنبال داشت.

گفتنی است : منزل اعطایی یک واحد دوخوابه با زیر بنای بیش از هفتاد متر مربع ازپروژه های سه هزار و 200 واحدی شاندیز است که 500 میلیون ریال بهای آن به خانواده مزبور بخشیده شد و این خانواده اقساط مربوط به وام 150 میلیون ریالی مسکن مهر را با کارمزد هفت درصد، به صورت ماهانه دو میلیون ریال پرداخت می کند.

گفتنی است؛ مادر 23 ساله مشهدی 22 فروردین امسال در دومین زایمان خود پنج همزاد پسر را در بیمارستان ام البنین (س) مشهد به دنیا آورد.











تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۲:۰۵ ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
انشاالله مبارکشان باشد و سایه شان بر سر فرزندان گلشان باشد.