سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

فروش فوق العاده در قالب طرح ضیافت ماه مبارک رمضان

اقلام مصرفی روزه داران چهارمحال و بختیاری، در قالب طرح ضیافت ماه مبارک رمضان و به صورت فروش فوق العاده، در 180 فروشگاه با 5 تا 20 درصد تخفیف عرضه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد تنظیم بازار استان گفت: 180 فروشگاه در نقاط مختلف استان، اقلام مصرفی روزه داران را قالب طرح ضیافت ماه مبارک رمضان و به صورت فروش فوق العاده، با 5 تا 20 درصد تخفیف عرضه می کنند.

ذبیح الله غریب افزود: اکیپ های مشترک بازرسین تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و شبکه بهداشت هم در طول ماه مبارک رمضان، بازدیدهای مستمر بر توزیع کالاهای اساسی خواهند داشت.

وی، با اشاره به 800 هزار جوجه ریزی در مرغداری های استان طی اردیبهشت ماه امسال، پیش بینی کرد: یک هزار و 600 تن گوشت گرم مرغ و 280 تن مرغ منجمد در ماه مبارک رمضان به بازار عرضه شود.

غریب اضافه کرد: در خصوص تأمین گوشت قرمز نیز مشکلی در استان وجود ندارد و پیش بینی های لازم انجام شده است.

وی، با بیان اینکه شکر، روغن مایع، برنج و دیگر کالاهای اساسی به اندازه کافی در استان موجود است، یادآور شد: ستاد تنظیم بازار کشور هم 420 تن برنج به عنوان سهمیه برای چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته که در صورت نیاز بازار استان، توزیع می شود.

عباس سیاح رئیس سازمان تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری هم در این نشست، با بیان آغاز خرید توافقی شیر از دامداران، از اول خردادماه جاری در استان، گفت: روزانه 75 تن شیر مازاد بر مصرف دامداران با قیمت 13 هزار ریال و با 2 و سه دهم درصد چربی خریداری می شود.

انتهای پیام/ض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.