سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورموسوی: فروزان جز گزینه های مان نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از نبودن محسن فروزان جز گزینه های دروازه بانی این تیم خبر داد.

سید اکبر پورموسوی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرگران جوان درباره اعلام برخی رسانه ها مبنی بر پیوستن فروزان به استقلال خوزستان بیان کرد: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد ، با 4 دروازه بان داخلی و یک دروازه بان خارجی صحبت کردیم و هر سنگربانی که زودتر مدارک خود را تکمیل کند ، به تیم مان می پیوندد.

وی افزود: محسن فروزان دروازه بان خوبی است اما به هیچ عنوان جز گزینه های مد نظر ما نیست و خواستار جذب این بازیکن نیستیم ، با دروازه بان مورد نظرمان به توافقاتی کلی رسیدیم و هر زمانی که قطعی شد ، نام وی را اعلام می کنیم.

پورموسوی درباره اردوی یک هفته ای تیمش در کرج گفت:تمرینات مان از 17 خرداد برگزار می شود و درصدد هستیم تا برای بهبود روحیه اعضای تیم ، اردویی را در تهران برگزار کنیم و امیدوارم بتوانیم در این اردو به اهدافمان دست پیدا کنیم ، اردو پردیس می تواند به لحاظ روحی و مالی به نفع تیم مان باشد و امیدوارم بتوانیم با نفرات کامل در این اردو شرکت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان درباره وضیعت نقل و انتقالات تیمش اظهار کرد: تا کنون با بازیاری و بحرانی قرارداد امضا کردیم و با پورقاز هم به توافق رسیدیم و قرار است تا چند روز دیگر قرارداد این بازیکن امضا شود. از 6 سهمیه لیگ برتر فقط یک سهمیه را جذب کردیم و با توجه به بودجه باشگاه و همچنین قیمت بازیکنان، بعید می‌دانم سهمیه لیگ برتری ما تکمیل شود و بتوانیم 6 بازیکن از لیگ برتر بگیریم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.