سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

راه اندازی نرم افزار پشتيباني مكانيزه درخواست كاربران در سد مارون

نرم افزار پشتیبانی مکانیزه درخواست های کاربران(دانا) در شرکت بهره برداری مارون راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدير اداره فناوري اطلاعات شركت بهره برداري از سد، نيروگاه و شبكه هاي آبياري مارون گفت: با تلاش و پیگیری مستمر واحد فناوری اطلاعات شرکت بهره برداری مارون نرم افزار Helpdesk دانا به عنوان یک راهکار جامع برای مدیریت و اتوماسیون فرآیندها و امورجاری واحد فناوری اطلاعات پس از فراهم سازی بسترهای سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط، راه اندازی و عملیاتی شد.

حسن جوكار افزود: از مزایای عمده این سیستم کاهش بخش اعظم مراجعات حضوری و تلفنی کاربران به واحد فناوری است. همچنین ثبت سوابق عملیات ها، خدمات پشتیبانی، ثبت دارایی های کاربران، سیستم انبار، پویش و کنترل و مدیریت قراردادهای فناوری اطلاعات، سیستم اعلان و نیز پایگاه دانش از جمله مزایا و امکانات این نرم افزار به شمار می آید.

وي تصريح كرد: این سیستم مبتنی بر استاندارد ITIL بوده و امکانات مورد نیاز مدیران و کارشناسان IT را جهت ارتقای کیفیت خدمات و افزایش بهره وری فراهم می سازد. ابزار اندرویدی و مدیریتی این سیستم ضمن امکان رصد کلیه درخواست های کاربران به صورت آنلاین موجب تسریع در ارجاع عملیات پشتیبانی شده و ضمن ارتقای سطح کیفیت خدمات و عملکرد کارشناسان، موجب افزایش سطح رضایت مندی کاربران از سرویس های حوزه فناوری می شود.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.