سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

آغاز بکار 18 پایگاه جهادی آموزش قرآن کریم در بهار

رئیس تبلیغات اسلامی بهار گفت: 18 پایگاه جهادی آموزش قرآن کریم به شکل همزمان از اول ماه مبارک رمضان در شهرستان بهار آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام محمد جمشیدی بیان داشت: با پیگیری های انجام شده برنامه جهاد آموزش قرآنی از اول ماه مبارک رمضان به مدت سه ماه در تمامی نقاط و مراکز مذهبی شهرستان بهار در سه مقطع روخوانی ، روانخوانی و فصیح خوانی برابر ائین نامه های سازمان تبلیغات اسلامی هر دوره 44 ساعت برگزار خواهد شد.

 وی ادامه داد:در این طرح مناطق محروم روستائی و حاشیه های شهرهای بهار،لالجین،صالح آباد و مهاجران در اولویت قرار دارند.

وی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهاراز تشکیل 18 پایگاه جهاد آموزش قرآنی در شهرستان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی و تشکیل جلسات متعدد با جهادگران آموزش قرآنی و در جهت تسریع و تسهیل در اجرای برنامه و نظارت دقیق بر این امر مناطق شهرستان را به 18 پایگاه تقسیم کردیم و پس از مشخص کردن مسئولین پایگاها دورهای آموزش و توجیه موارد لازم را خدمت آنها مطرح کردیم.

جمشیدی ادامه داد: با تشکیل مجمع خیرین قرآنی و پشتیبانی آنها از این طرح امیدواریم در طول سه ماه بیش از 2000 نفر از کم سوادان و بیسوادان قرآنی را برابر استانداردهای تعریف شده سازمان تبلیغات اسلامی آموزش قرآنی دهیم.

وی طرح جهاد آموزش قرآنی را مداوم و دائمی توصیف کرد و گفت:این طرح برابر برنامه ریزی در سه ماه به شکل پایلوت انجام می گیرد و انشا الله از اول مهر ماه 95 با همت بیشتر و با اضافه رشته های مفاهیم ،حفظ ،تجوید و قرائت قرآن کریم ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.