سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز،

آغاز اجرای طرح ملی همای رحمت در اهواز

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز از اجرای طرح ملی همای رحمت در این شهرستان و توزیع 500 سبد کالای مواد غذایی بین خانواده های نیازمند، بیماران خاص و ایتام در ماه مبارک رمضان خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فتح الله هاشم نژاد اظهار کرد:طرح ملی همای رحمت هرساله درماه رمضان همزمان با سایر نقاط کشور در اهواز اجرا می شود و در آن سبدهای غذایی که به صورت معمول شامل برنج، روغن، گوشت، سویا، چای ، قند و رب گوجه و چند قلم کالای دیگر است توسط داوطلبان هلال احمر بسته بندی شده و به دست نیازمندان می رسد.

وی افزود: این سبد کالا به ارزش یک میلیون و 500 هزار ریال بوده که هزینه تهیه این اقلام غذایی نیز به همت داوطلبان هلال احمر و توسط بازاریان و خیران استان تامین می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز ادامه داد: باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و کمک هایی که از خیران استان جمع آوری شده است پنج سفره افطاری برای ایتام و بیماران استان در دستور کار جمعیت هلال احمر اهواز قرار گرفته است.

وی بیان کرد: سال گذشته این برنامه به منظور حمایت از بیماران خاص و ایتام در بیمارستان شفا و محل نگهداری ایتام برگزار شده و امسال نیز به همین منظور در پنج نقطه شهر اهواز برگزار می شود.

هاشم نژاد تصریح کرد: اگرچه در زمینه حمایت از نیازمندان و بخصوص بیماران خاص خیران استان همواره در کنار جمعیت هلال احمر استان بوده اند اما هرچه حضور این خیران پررنگ تر شود ما نیز می توانیم برنامه های بیشتری را در جهت حمایت از ایتام و بیماران خاص در دستور کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: برای 700 نفر به صورت حضوری در ماه مبارک رمضان افطاری پیش بینی شده و حدود 500 بسته غذایی نیز توسط داوطلبان هلال احمر بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: باتوجه به تحقیقات به عمل آمده و ارتباط با نهادهای مردمی حامی بیماران و معلولان خانواده های مورد نظر شناسایی شده اند که به صورت معمول یا خانواده های بیماران نیازمند هستند و یا از ساکنان حاشیه نشین شهرستان اهواز به شمار می روند.

وی تصریح کرد: همواره درماه رمضان حدود 75 نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان برای حمایت از بیماران و نیازمندان پای کار هستند و امسال نیز از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به افراد نیازمند دریغ نخواهند کرد.


انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.