سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

آغاز طرح نظارتی ضیافت رمضان در گلپایگان

طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در گلپایگان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در حوزه اصناف را مربوط به کالاهای اساسی و پرمصرف از قبیل کالاهای پروتئینی، لبنی، خرما، زولبیا و بامیه ، نان و میوه برشمرد و افزود:در اجرای این طرح مواردی همچون کم فروشی،گرانفروشی و درج نکردن قیمت بر روی کالاهای تحت نظارت قرار خواهد گرفت و مراجع نظارتی همچون شبکه بهداشت و درمان ، شبکه دامپزشکی و اداره تعزیرات حکومتی شهرستان در طول ماه مبارک رمضان با اداره صنعت،معدن و تجارت همکاری خواهند کرد.
علی یوسفی گفت : در ماه مبارک رمضان نرخ زولبیا و بامیه از قرار هر کیلو ۹ هزار تومان،آش رشته و شله قلمکار ۶ هزار تومان،حلیم شیر ۷۵۰۰ تومان، حلیم گندم ۸ هزار تومان،حلیم عدس ۵۵۰۰ تومان و حلیم بادمجان ۸۰۰۰ تومان به تصویب رسیده است.
وی در مورد واحد های ارائه دهنده اغذیه و چلوکبابی ها درماه مبارک رمضان اظهار کرد هماهنگی های لازم در این جهت با نیروی انتظامی واتحادیه صنف در حال انجام است و به واحدهایی که مجاز به ارائه خدمات می شوند اطلاع رسانی خواهد شد.
وی تعداد واحدهای صنفی شهرستان را ۵ هزار واحد عنوان کردو افزود: این واحدها در قالب ۳۳ اتحادیه و یک اتاق اصناف ساماندهی شده و مشغول فعالیتند.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف در واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی ، عدم درج قیمت بر روی کالا و همچنین تظاهر به روزه خواری، دریک واحد صنفی مراتب را سریعاً ازطریق سامانه۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.