سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

صدای مرکز فارس همراه با روزه داران

صدای مرکز فارس با پخش ویژه برنامه های رمضانی با روزه داران همراه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس گفت: فرصت پرواز، برنامه ای است که ظهرها ساعت12 و 30 دقیقه تا 13 و 15 دقیقه به مدت 45 دقیقه از گروه معارف رادیو فارس پخش می شود.
رستگار ادامه داد: گزیده سخنان بزرگان، پرسش و پاسخ احکام بویژه اذان و ادعیه از بخش های برنامه فرصت پرواز است.
وی بیان کرد: هدف این برنامه دعوت از مردم به نماز اول وقت و جماعت در مسجد است که رضا شامخی تهیه کنندگی، هاجرکوشکی نویسندگی این برنامه را به عهده دارند.
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس افزود: برنامه از سحر تا ملکوت از شب اول ماه مبارک رمضان تا پایان ماه هر شب ساعت 3 تا اذان صبح همراه با سحرخیزان خواهد بود.
رستگار اظهار کرد: پخش دعای سحر، سخنرانی و مناجات از جمله بخش های متنوع این برنامه است.
وی تصریح کرد: رضا شامخی تهیه کنندگی، هاجر کوشکی نویسندگی برنامه از سحر تا ملکوت را برعهده دارند.
رستگار بیان کرد: سفره آسمونی ویژه برنامه رادیو فارس در ماه مبارک رمضان است که با هدف تهییج مخاطب از طریق توصیف جذابیت های دنیوی و اخروی لحظه افطار، فرهنگ سازی، گره گشایی از مشکلات دیگران و لذت برون معنوی از لحظات ناب ماه مبارک تهیه و پخش می شود.
وی ادامه داد: موضوع این برنامه فضایل اخلاقی در قرآن کریم است که هر روز موضوعی انتخاب و طرح می شود.
رستگار افزود: مسابقه پیامکی قرآنی، گزارش های تولیدی از آداب و رسوم ماه مبارک در استان، رمضان در مراکز استان ها، روزه اولی ها، سفره های افطاری، اماکن مذهبی و مساجد، کارشناسی تغذیه و سلامت و قصه های قرآنی از بخش های متنوع برنامه سفرهای آسمونی است.
وی گفت: این برنامه به تهیه کنندگی محسن قاسم زادگان و نویسندگی نجمه جعفری از ساعت 19 به مدت 90 دقیقه از رادیو فارس پخش می شود.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.