سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اصفهان همسو با ارتقای فرهنگ و هنر

شهر اصفهان هم سو و هم راستای ارتقای فرهنگ و هنر در کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شهردار اصفهان در دیدار از هنرمندان تئاتر معلولان این استان با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی در شهر اصفهان در راستای ارتقای فرهنگ و هنر در کشور هم‌سو و هم‌ راستا حرکت می‌کنند، گفت: از این رو شهرداری اصفهان سال جاری را به نام سال فرهنگ و هنر نامگذاری کرده و سعی داشته همه دستگاه‌های این شهر را با این هدف هم سو کند.

مهدی جمالی‌نژاد افزود: توزیع عادلانه خدمات و امکانات سبب توسعه پایدار این شهر در ارائه خدمات بهتر به معلولان و برابرسازی فرصت‌ها برای این قشر از جامعه در کنار دیگر اقشار در دستور کار شهرداری است.

وی ادامه داد: فرهنگ سازی ، توانمندسازی افراد و افزایش مشارکت معلولان در برنامه‌های مختلف شهری، ارتقای سطح آگاهی عمومی و تغییر نگرش مردم نسبت به معلولان، درونی‌سازی الگوهای اخلاقی، پرورش نگرش اجتماعی نسبت به جایگاه معلولان را به دنبال خواهد داشت.

وی برگزاری چهارمین دوره جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان آفتاب را بستری برای درخشش بهتر معلولان سراسر کشور و به ویژه اصفهان در عرصه فرهنگ و هنر عنوان کرد و افزود: شهرداری اصفهان همه حمایت‌های لازم را از برگزاری هر چه بهتر این جشنواره انجام خواهد داد.

گفتنی است در استان اصفهان 300 نفر معلول در قالب 20 گروه نمایشی به صورت حرفه ای فعالیت می کنند. 



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.