سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تورنمنت بین المللی وزنه برداری کلمبیا ، گزینشی المپیک برزیل

مسابقات بین المللی وزنه برداری کلمبیا از روز 15 خرداد در این کشور آغاز شده است ویکی از رقابتهای گزینشی المپیک ریو است.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ تورنمنت بین المللی وزنه برداری کلمییا که یکی دیگر از مسابقات گزینشی المپیک برزیل نیز است از شنبه 15 خرداد95 در این کشور آغاز شده است وتا بیست ودوم ادامه خواهد یافت ،سهراب مرادی برای کسب مجوز بازیهای تابستانی ریو در این رقابتها حضور دارد.
براساس قانون فدراسیون جهانی وزنه برداری هر ورزشکاری که قصدر حضور در المپیک را داردباید در دو رقابت گزینشی شرکت کند برای همین سهراب برای دومین مسابقه ی گزینشی خود روز جمعه 14 خرداد به همراه علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری وسجاد انوشیروانی راهی کلمبیا شده است .
این وزنه بردار شایسته ی کشورمان در مسابقات کاپ فجر که نخستین گزینشی المپیک ریودوژانیرو وی  بوددر دسته ی 94 کیلو گرم در یک ضرب 180 کیلو گرم ،دردوضرب 220 کیلوگرم ومجموع امتیاز 400 کیلو گرم با اقتدار قهرمان شد
محرومیت سهراب مرادی 9 خرداد سال جاری به پایان رسید و وی بعد از 3 سال دوری از میادین بین المللی به روی تخته باز گشت ودر مسابقات جام فجر عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داد وتوانست در وزن خود طلایی شود.
وی در این رقابتها نشان داد که در آمادگی کامل به سر می برد و حالا که در دومین مسابقه گزینشی المپیک برزیل است دست خالی به کشورمان باز نخواهد گشت و با عمکرد خوب مجوز حضور در ریو را خواهد گرفت.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.