سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضی‌زاده:

گزارش وزیر کشور تناسبی با اقتصاد مقاومتی نداشت

نماینده سرخس و فریمان گزارش وزیر کشور را متناسب با اقتصاد مقاومتی ندانست.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده سرخس و فریمان در صحن علنی امروز دوشنبه 17 خرداد ماه طی اخطار قانون اساسی بر اساس ماده 184  خطاب به رئیس مجلس گفت: بحث امروز مربوط  به آسیب‌های اجتماعی و تناسب آن با اقتصاد مقاومتی بود که گزارش وزیر  هیچ تناسبی با  بحث اقتصاد مقاومتی نداشت.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به قاضی‌زده هاشمی گفت: بله گزارش وزیر کشور ربطی به اقتصاد مقاومتی نداشت بحث اقتصاد مقامتی یک موضوع عام است که البته به بحث آسیب‌های اجتماعی هم مربوط می‌شود و در ا قتصاد مقاومتی باید به آن توجه کرد.

وی ادامه داد: اما مؤلفه‌هایی که در اقتصاد ملی باید به آن توجه کرد چند موضوعی است که با حضور وزرای مربوطه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

لاریجانی خطاب به قاضی زاده هاشمی گفت: البته ماده  184 را توجه داشته باشید که مربوط به رسیدگی به برنامه لوایح و توسعه فرهنگی که در ذیل آن آمده است، الف نمایندگان در زمان چاپ و توزیع لا یحه به مدت 5 روز می‌توانند اقدام کنند و بنده منظورم از خواندن این قانون این است که مواد اخطاری خود را مورد توجه قرار دهید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.