سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلخوش در تذکر شفاهی:

نمایندگان با تکرار حرف‌های وزیر کشور، وقت مجلس را گرفتند

نماینده صومعه سرا گفت: وزیر کشور آسیب‌های اجتماعی را ذکر کرد اما نمایندگان نیز به حرف‌های بعدی خود همین آسیب‌ها را تکرار کردند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،سیدکاظم دلخوش در تذکری در صحن علنی مجلس با اشاره به بند 11 از ماده 184 گفت: در حال حاضر ما بحث تصویب قانون برنامه ششم را پیش رو داریم و وزیر محترم براساس خواست مجلس گزارش آسیب‌های اجتماعی را به صحن ارائه داد.

وی افزود: از هیئت رئیسه خواهش دارم که به شرایط مذکور کنترل ویژه داشته باشد. وزیر کشور آسیب‌های اجتماعی را ذکر کرد اما نمایندگان نیز به حرف‌های بعدی خود همین آسیب‌ها را تکرار کردند که این کار باعث گرفته شدن وقت بقیه نمایندگان شد.

دلخوش گفت: وظیفه هیئت رئیسه نیز کنترل همین مسائل است و در شأن مجلس نیست که هر کدام از نمایندگان صرفا به بررسی مشکلات منطقه انتخابیه خود برسند بلکه آنها باید مسائل و مشکلات کلان کشور را مورد بررسی قرار دهند.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر این نماینده مجلس گفت: البته تذکر آقای دلخوش وارد است زیرا برخی از مسائلی که مطرح شد مشکلات منطقه‌ای نمایندگان بود واین موضوع شاید به خاطر تازه کار بودن آنها باشد و ما نیز به خاطر کم تجربه بودن از این اشتباه چشم پوشی کردیم. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.