سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

پانزدهم خرداد اصلی ترین گام در مبارزه با رژیم پهلوی + تصاویر

عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: 15خرداد اصلی ترین گام در راه مبارزه با رژیم پهلوی بود و امام راحل(ره) به درستی این روز را یوم الله نامیدند.

به گزارش گروه استان هیا باشگاه خبرنگاران ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری  در مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و پنجاه و سومین سالگرد قیام 15 خرداد در روستای خیارج شهرستان بوئین زهرا  تاکید کرد: حق شهدای پیشتاز انقلاب اسلامی در 15 خرداد سال 42 به گردن انقلاب اسلامی، به خوبی ادا نشده است.

وی افزود: این شهدا حق بزرگی به گردن انقلاب اسلامی دارند و نباید این حق فراموش شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سخنرانی معروف حضرت امام (ره) در مدرسه فیضه هنوز در گوش شنوندگان می پیچد که ناشی از توکل به حق، اعتماد به نفس، عقیده و ایمان حقیقی بود.

این مبارز انقلابی فرصت شناسی و استفاده کردن از آنها در طول زندگی را یکی از ویژگی های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: امام راحل در عین حال اعتقاد قلبی داشتند که این فرصت، عطیه ای الهی است تا از آن برای خدمت به مستضعفان استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری شجاعت را از دیگر ویژگی های بارز شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی برشمرد و اضافه کرد: امروز نیز همین روحیه در بین مسئولان، رمز موفقیت در برابر ابرقدرت هاست.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.