سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیهان ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کم لطفی برخی از دوستان ما را خانه‌نشین کرده است

نبود فیلمنامه و کم لطفی برخی از دوستان منجر به خانه نشینی و کمرنگ شدن ما در قاب تصویر شده است.

کیهان ملکی بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص کم رنگ شدنش در عرصه هنر گفت: متأسفانه به خاطر پایین آمدن حجم کاری، درصد بالایی از بازیگران هستند که به دلیل نبود فیلمنامه و کم لطفی دوستان در این عرصه با بیکاری مواجه شدند.

وی ادامه داد: به تازگی در یکی از اپیزودهای مجموعه تلویزیونی «چرخ فلک» بازی کردم که در آن نقش به شدت منفی را به تصویر کشیدم.
 
وی خاطرنشان کرد: سریال «چرخ فلک» یک مجموعه اپیزودیک است که این روزها توسط عزیز‌الله حمیدنژاد و بهرام عظیم‌پور به طور مجزا کارگردانی می‌شود و قرار است برای پخش در ماه مبارک رمضان 95 از شبکه سه سیما آماده شود.

گفتنی است؛ «چرخ فلک» سریال طنز نیست و به شکل اپیزودیک ساخته می‌شود و هر ایپزود آن دو الی سه قسمت دارد. بازیگران مطرح زیادی هم در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند.

تا کنون چند اپیزود این مجموعه فیلمبرداری شده است. مینا،‌ سارا، داوود، خالد، کامران از جمله این اپیزودها هستند و  لیلا اوتادی، کیهان ملکی، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، مهوش صبرکن، احسان امانی، فرزانه نشاط‌خواه، زری اماد، پژمان پژوهش، امیر گرجی، لیلا جوادی، حسین دالمن، میلاد میرزایی، محمدعلی دشتی، سهیلا جوادی و … در آن بازی کرده‌اند.


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.