سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

موضعگیری علمادر مقابل اقدام آل سعود

آل‌سعود در تعطیلی حج مأموریت داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه مینوشهر گفت: آل‌سعود در دامن رژیم صهیونیستی غلطیده است و از استکبار برای تعطیلی حج مأموریت داشت.

حجت‌الاسلام محمد جواد عادل‌پور افزود: آل‌سعود سرانجام کار خود را کرد و در مقابل حج کارشکنی‌های متعددی انجام داد، البته این برنامه از قبل طراحی شده بود.

وی گفت: این رفتار وحشیانه عربستان و آل‌سعود نه با اسلام و شرع، نه با روابط بین‌الملل و نه با انسانیت تطابق دارد بلکه تفکر فاسد وهابیت بوده که به هیچ چیز پایبند نیست و براساس هیچ بناشده است.

امام جمعه مینوشهر افزود: آل‌سعود و مسؤولان وهابی در دامن رژیم صهیونیستی غلطیده‌اند و با مسؤولان استکبار جلسات و توافقاتی دارند که یکی از برنامه‌های آنها ایجاد تفرقه بین شیعه و اهل سنت است که سخت به‌دنبال آن هستند.

عادل‌پور گفت: جذابیت و عملکرد ایران اسلامی در اعمال حج باعث شد که مسلمانان جهان متوجه کشور ما شوند و ما معتقد هستیم بیداری اسلامی که در سایر کشورهای اسلامی به‌وجود آمد از این جذابیت نشأت گرفته است.

وی افزود: باید تمام علمای اسلام و همه فرهیختگان فریاد بزنند و علیه این اقدام آل‌سعود که صدعن‌سبیل‌الله است مقابله کنند، البته به‌طور قطع و یقین این آل‌سعود نابود شدنی است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.