سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

26هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری وزارت نیرو و جهاد کشاورزی در استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از سرمایه گذاری 26 هزار میلیارد ریالی وزارت نیرو و جهاد کشاورزی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛شاپور پولادی با بیان اینکه این سرمایه گذاری در نوع خود بی نظیر است، اعلام کرد: در یکی دو سال آینده مردم استان بویژه شهرستان های ایلام، مهران و دهلران تاثیرات آن را در بخش افزایش درآمد و اشتغال می بینند.
پولادی اضافه کرد: از این میزان سرمایه گذاری شش میلیارد ریال در بخش کشاورزی و 20 میلیارد ریال آن نیز پروژه های در دست اجرای وزارت نیرو است.
وی افزود: مهمترین پروژه ها تامین آب کشاورزی 2 هزار 800 هکتار از اراضی دشت صالح آباد و سه هزار و 600 هکتار از اراضی دشت های منطقه مهران پایین دست سد کنجانچم است که یکی از پروژ های کلان در سطح کشور بشمار می رود و بر اساس برنامه زمان بندی تعریف شده فاز اول آن در سال 97 به بهره برداری می رسد.
پولادی اظهار کرد: در مجموع از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان ایلام اجرای سیستم آبیاری نوین در 56 هزار هکتار از اراضی دشت های مناطق دهلران، مهران و بخشی از اراضی واقع در سایر پروژه های ایستگاه پمپاژ در هلیلان و سیروان توسط وزارت کشاورزی و موسسه نصر در حال انجام است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: این پروژه ها از نظر اعتباری مشکلی ندارند و تمام صورت وضعیت های پیمانکاران و مطالبات آنها پرداخت شده و امیدواریم در زمان بندی مشخص شده به بهره برداری برسند.
 
 
 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.