سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

حرکت انقلابی مانع از عقب ماندگی است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت :هر زمانی انقلابی عمل کردیم پیشرفت و هر زمانی عکس آن عمل کردیم عقب ماندیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، آیت الله سید احمد خاتمی دیشب در مراسم بزرگداشت قیام 15خرداد در مسجد جامع شهرستان جیرفت گفت: هر زمانی انقلابی عمل کردیم پیشرفت کردیم و هر زمانی عکس آن عمل کردیم عقب ماندیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: انقلابی یعنی در خط ولایت حرکت کردن و انقلابی منهای ولایت انقلابی نیست .

وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در 14 خرداد که تاکید زیادی در زمینه انقلابی بودن داشتند اظهار کرد: دشمنان واکنش نشان دادند که امام خامنه ای مثل امام خمینی همچنان انقلابی است و در مقابل استکبار ایستادگی می کند.
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: انقلابی عمل کردن یک وظیفه است و ایران اسلامی هیچگاه از ارزش های خود دست برنمی دارد.
وی تصریح کرد: برخی در مساله برجام دنبال فروغ نفرت آمریکا در بین مردم ایران بودند تا شعار مرگ بر آمریکا را کمرنگ کنند.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه کسانیکه حزب الهی ها را تندرو می خوانند در گروه کم رنگ شده های انقلاب هستند، گفت: نباید این مساله را عنوان کنند چرا که اگر امروز جنگی شود همین ها از میهن دفاع می کنند.
وی با بیان اینکه رهبری سه ویژگی مومن، متعبد و انقلابی را برای امام خمینی(ره) بیان کردند، گفت: امام (ره) شخصیتی مومن بود که خدا را با تمام وجود باور داشت و در راه انقلاب از هیچ چیز نترسید.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه پنجاه و سه سال از واقعه 15 خرداد می گذرد، یادآورشد : در این واقعه 15هزار نفر شهید شدند و آنجا بود که بذر انقلاب کاشته شد و در سال 1357 این انقلاب به بار نشست.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.