سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد بازتاب اظهار نظر درباره فیلم شهید آمریکایی

روابط عمومی دبيرخانه مجمع تشخيص درباره اطلاعات نادرست و برداشت غلط یکی از رسانه‌ها در خصوص افشاگري دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام توضيحي را منتشر کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی دبيرخانه مجمع تشخيص درباره اطلاعات نادرست و برداشت غلط یکی از رسانه‌ها در خصوص افشاگري دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام توضيحی را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است، اخیراً دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت در شبکه خبر ضمن بررسی ابعاد پروژه نفوذ، به ساخت فیلمی به نام شهید آمریکایی اشاره نمودند که یکی از سایت هنری که علی‌القاعده باید اطلاعات بیشتری از این آثار داشته باشند با برداشت نادرست قضاوت غلطی را در این باره داشتند.

دراین‌باره یادآور می‌شود فيلم باسكرويل و فیلم شهيد آمریکایی دو فیلم جداگانه‌ای است كه هرچند شخصيت تاريخي يكساني دارد ولي با دو متن و دو منظور و به‌توسط دو تهیه‌کننده جداگانه تهيه شده است اولی را يك كاركردان متعهد و براي ارتباط بين دو ملت ايران و امريكا تهیه‌کرده است ولي دومی را سازمان سيا سفارش داده است آن‌ها كارگردانی را در سفر به امريكا اغوا و آموزش داده و براي فريب افکار عمومی ايران تقاضای ساخت آن را می‌نمایند. جاي تعجب است كه يك سايتي مدعي هنر و براي اهالي هنر چگونه تفاوت دو فيلم را متوجه نشده است و بدون تحقيق به نفی اظهارنظر يك مقام مسئول دست‌زده است درحالی‌که بحث درباره فيلم شهيد آمریکایی سفارشي سازمان سيا و نسبت دادن آن به يك كارگردان متعهد خطاي ديگري بوده است كه سايت مذكور مرتكب شده است از مسئولان سايت مذكور می‌خواهیم كه ضمن اصلاح و عذرخواهی دراین‌باره بدون كسب نظر و تحقيق اظهارنظری نكنند و اگر كسي از آن‌ها خواسته است كه چنين بنويسند شایسته است به مقامات امنيتی اطلاع دهند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.