سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تماس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با سیمئونه

قهرمان لیگ فرانسه برای حضور قدرتمندانه در رقابت های اروپایی به‌دنبال جذب سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید است.

به گزارش  خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان جایگاه لوران بلان سرمربی پاری سن ژرمن در این باشگاه متزلزل است ،زیرا ناصر الخلیفی، مالک و رئیس این باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در گفت‌وگو با روزنامه فرانسوی «پاریزین» اعلام کرد که تغییرات جدید این تیم شروع خواهد شد و تغییرات بزرگی در راه است. خبرها حاکی از آن است که باشگاه پاریسی با سیمئونه سرمربی موفق اتلتیکو مادرید تماس برقرار کرده و الخلیفی شخصا در راس این جریان است.

لوران بلان با وجود به قهرمانی رساندن PSG در رقابت‌های داخلی نتوانست انتظارات الخلیفی را در سطح فوتبال اروپا را برآورده کند و رییس متمول ،فصل گذشته را "ناکامی" توصیف کرد.
الخلیفی به «پاریزین» گفت: سه سال از بلان در پاری‌سن‌ژرمن حمایت کردم، اما حالا زمان آن رسیده که تیمی بنا کنیم که توان رقابت در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اروپا را داشته باشد. پس از پایان فصل فرصت کافی برای فکر کردن به اتفاقاتی که افتاد داشتم و حالا باید بگویم زمان آن رسیده که پیش از شروع فصل جدید تغییراتی را ایجاد کنیم. پس از پنج سال از حضورم در PSG زمان آن رسیده که فصلی جدید از این باشگاه را آغاز کنیم.

مالک قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ظاهراً علاقه وافری به استخدام سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید دارد.

او در تمجید از سیمئونه و تیمش عنوان کرد: من برای باشگاه و تیم اتلتیکومادرید و البته هوادارانش احترام زیادی قائلم. آنها همیشه از انگیزه بالایی برخوردار هستند و شایسته حضور در فینال لیگ قهرمانان بودند. اینکه اتلتیکو در طول سه سال، دو بار به فینال این رقابت‌ها رسیده هم اصلاً تصادفی نبوده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.