سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

همه ی برنامه ریزیها باید حول محور ولایت باشد

امروز همه ی ما باید در عمل با گذشت از مقام و منافع خود ولایت پذیر باشیم و همه ی برنامه ریزیها حول محور ولایت باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) در مصلای کرمان امروز برگزارشد.

حجت الاسلام سعادت سخنران این مراسم با تسلیت سالروز رحلت امام گفت :هویت انقلاب ما بنام امام است و نمی شود این دو را از هم جدا کرد

وی افزود : در زمان شاه ظلم و فساد و تباهی در کشور ایجاد شده بود پس با محوریت امام بعثتی رخ داد و دست روی ریشه ی فساد و فتنه گذاشته شد و مردم به رهبری امام به فرهنگهای انحرافی پشت پا زدند .

حجت الاسلام سعادت افزود: دشمن خیال می کرد امام نباشد انقلاب و نظام نیزنخواهد بود اما ملت ما با آنکه داغدار بود ،مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای را بعنوان رهبر ملت ایران معرفی کرد و دشمن فهمید انقلاب ما قاِیل به شخص نیست .

وی یادآور شد: اکنون قدرت ولایت از مرزها عبور کرده و منطقه که نه بلکه جهان را تسخیر نموده و روسای قدرتهای بزرگ وقتی به رهبری میرسند بدنبال بهرمندی از رهنمودهای ایشانند.
وی تاکید کرد: امروز اگر در کشور ما قدرت متقابل در مقابل امریکا شکل گرفته بخاطر رهنمود های دشمن ستیز رهبریست که برگرفته از مکتب امام راحل است این ولایت چنان عظیم است که هنگام فتنه و بحرانها مانند فتنه ی 88 توانست بحران را حل کند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: ولایت ، امام خمینی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.