سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

تخفیف 50درصدی شهریه دانشگاه آزاد ماهشهر

شهریه دانشگاه آزاد ماهشهر50 درصد تخفیف یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهرگفت: پذیرش دانشجو در نیم‌سال اول سال تحصیلی 96-95 در چهار رشته مهندسی کامپیوتر، مهندسی پلیمر، شیمی محض و جغرافیا با ارائه تخفیف 50 درصدی در شهریه متغیر انجام می‌شود.

دکتر مازیار نوعی افزود: داوطلبان طبق جدول زمانبندی که از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود می‌توانند در این رشته‌ها ثبت‌نام کنند. در حال حاضر این تخفیف برای نیم‌سال نخست در نظر گرفته شده است و درصورت صلاحدید دانشگاه امکان تمدید آن وجود دارد.

وی از درخواست این دانشگاه برای اخذ مجوز پذیرش دانشجو در 60 رشته کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 96- 95 خبر داد و گفت: این درخواست با توجه به امکانات و هیأت‌علمی موجود در دانشگاه ارائه شده که نیازی به جذب هیأت‌علمی جدید نداشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر 70 رشته - گرایش در مقاطع مختلف وجود دارد که از این تعداد پنج رشته مربوط به مقطع دکتری و 30 رشته در مقطع کارشناسی ارشد است.

نوعی گفت: به علت کاهش تعداد دانشجویان یک خوابگاه تخلیه شده است که درصدد هستیم از این فضا برای ایجاد یک مرکز رشد فناوری استفاده کنیم. پارک علم و فناوری استان نیز موافقت خود با این موضوع را اعلام کرده و منتظر تأیید وزارت علوم هستیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد بهبهان موقع ثبت نام گفتن سی و پنج درصد تخفیف میدیم اما اعمال نکردن، هر چی پیگیری میکنیم جواب سربالا میدن