سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

اعلام محدودیت های ترافیکی

رئيس پليس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدوديت های ترافيکی در جاده های ارتباطی استان در ايام تعطيلات آخر هفته و سالگرد ارتحال حضرت امام و 15 خرداد ماه خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ جعفر محمدنژاد گفت : رفت و آمد موتور سيکلت از ساعت 1200 ظهر روز چهارشنبه 12 خرداد ماه تا ساعت24 روز يک شنبه 16 خردادماه در محور های کندوان (چالوس- کرج) هراز ، فيروزکوه و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد موتور سيكلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيك بلامانع خواهد بود.

رئيس پليس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 روز شنبه 15 خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز يکشنبه 16خرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد افزود: از ساعت 16 روز شنبه تا ساعت2 بامداد روز يکشنبه با اعلام ماموران پليس راه در محل رفت و آمد انواع وسايل نقليه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يک طرفه است.

وی به يک طرفه کردن محور کرج-چالوس در روز پنج شنبه از مرزن اباد به سمت کرج اشاره کرد و افزود: برای تسهيل در عبور و مرور کاروان های اعزامی و زائران مرقد مطهر حضرت امام خمينی (ره) و پيشگيری از بروز گره ترافيکی در طول مسير بر حسب ضرورت و شرايط تصميم گيری اجرا خواهد شد.

رئيس پليس راه مازندران گفت : رفت و آمد همه تريلر ها از جاده هراز و رفت و آمد همه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز يکشنبه 16 خردادماه از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد افزود: رفت و آمد انواع وسايل نقليه در جاده هراز از ساعت 13 تا 24 روز شنبه 15 خردادماه از رودهن ( انتهای بلوار کريتون ) به سمت آمل ممنوع و رفت و آمد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 24 روز شنبه از ( آب اسک ) تا دو راهی رودهن به صورت يک طرفه خواهد بود.

وی گفت : رفت و آمد همه تريلر ها به استثنای تريلی های حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت24 روز شنبه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع اعلام شد.

وی افزود : رفت و آمد همه تريلر ها به استثنای تريلی های حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح روز شنبه تا ساعت 24 همان روز از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافيک پليس راه استان با خط امين 2182934 بطور شبانه روزي پاسخگوی وضعيت راههای استان است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.