سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از عدم تکرار پایه دانش آموزان تا تحقق اقتصاد مقاومتی

مدیرکل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش درباره برخی راهکارهای این حوزه در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی توضیحاتی را ارائه داد.

مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش درگفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره کارهای لازم در زمینه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: باتوجه به تشکیل کارگروهی در این زمینه، اقدامات مناسبی تحت نظر معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش درحال انجام است.

وی درباره اقدامات برای تدوین اهداف و اجرایی شدن آنها بیان کرد: حتی بحثی را برای دانش آموزان مطرح کردیم که تکرار پایه آنها می تواند هزینه‌ به بار آورد، از این رو سعی کردیم این مسئله را در بینشان جا اندازیم که درس‌هایشان را بهتر از قبل بخوانند. 

شکوهی افزود: علاوه بر یادآوری این موضوع، استفاده بهینه از کلاس ها و فضاها در مدارس از جمله راهکارهایی است که در راستای اقتصاد مقاومتی بیان شده است و در این حوزه زیرنظر حمیدرضا کفاش معاون پرورشی آموزش و پرورش برنامه‌ریزی‌هایی درحال شکل گیری است که به زودی ابلاغ می شود.

مدیرکل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی یادآور شد:‌ دوره‌هایی برای توانمندسازی معلمان و مربیان (تمام ورودی های جدید و قدیم) به منظور جلوگیری از هدر رفت زمان آموزشی برگزار می شود که مرداد و شهریور بیشترین حجم برگزاری دوره ها است.

وی افزود: در حال حاضر مربیان و مشاوران حوزه امور تربیتی و مشاوره، قبل از ورودشان آموزش های لازم را می بینند تا برای اول مهرماه و سال تحصیلی جدید آماده ارائه خدمات مفید و موثر به دانش آموزان باشند. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.