سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

استفاده ازامکانات کانون باید به بهبود زندگی مددجوبیانجامد

مدیر کل زندانهای استان در جمع مددجویان کانون اصلاح و تربیت کرمان گفت : مددجویان باید از امکانات و برنامه هایی که در کانون برای شما تدارک دیده می شود نهایت استفاده را در راستای بهبود وضعیت زندگی خودببرند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی ولی نیا افزود: مددجویان باید با امید بیشتر به آینده و توکل به خداوند متعال به خانواده و جامعه برگردند و برای خانواده ، جامعه مثمر ثمر باشند و آینده کشور و مملکت خود را بسازند.

وی با حضور در جمع مددجویان کانون اصلاح و تربیت کرمان از زحمات رئیس و مجموعه کارکنان کانون قدردانی و از رشادت های نوجوانان و جوانان وطن در طول 8 سال دفاع مقدس برای مددجویان صحبت کردو گفت:جوانان این مرز و بوم با توجه به سن کمی که داشتند توانستند مانند شهید حسین فهمیده تاریخ ساز شوند.

رئیس کانون اصلاح و تربیت هم ضمن قدر دانی از حضور مدیر کل در کانون گفت : این بازدیدها باعث دلگرمی بیشتری میان کارکنان و سربازان همچنین مددجویان می شود.

رضا مقبلی در حاشیه این بازدید گفت : همانگونه که مسایل فرهنگی ،آموزشی ، ورزشی و ... برای مددجویان اهمیت زیادی دارد مسایل و موارد امنیتی نیز در زندانها و همچنین کانون از اهمیت بالایی برخوردار است و با انجام بازدیدها ،مانور ها و آماده باش ها مختلف می توان آمادگی خود را بیشتر کرده و از اتفاقات احتمالی جلوگیری کرد.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام گرفته و برنامه های جدید آموزشی در آینده نزدیک خبر داد.

وی نیز از موفقیت در طرح باران محبت که به شناسایی مددجویانی که نیاز مبرم به کمک دارند پرداخت و از اجرای آن در شهرستان های راین، بردسیر و شهر کرمان خبر داد.

در این بازدید علی ولی نیا مدیرکل زندانهای استان، حجه الاسلام والمسلمین مقبلی رئیس اداره فرهنگی و حجه الاسلام کارگر رئیس اداره قضایی اداره کل از کانون اصلاح و تربیت کرمان حضور داشتند.
انتهای پیام/ح
برچسب ها: اصلاح ، مددجو ، کرمان ، امکانات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.