سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

مراسمات 14 و 15 خرداد در شادگان باشکوه خواهند بود

با استفاده از ظرفیت مساجد و حسینه‌ها در سطح شهرستان، دستگاه‌های اجرایی نیز می‌تواند سهم مؤثری در پاسداشت هر چه بهتر و باشکوه‌تر این ایام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امام جمعه شادگان اظهار کرد: 15 خرداد برای همیشه ماندگار خواهد بود و اهمیت آن روز آن‌قدر بالا است که امام (ره) این روز را یوم‌الله نام‌گذاری کردند.

حجت‌الاسلام سید مجید شرفی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد و همچنین امام شهیدان (ره) و سالروز رحلت آن بزرگوار افزود: قیام 15 خرداد نقطه عطفی در کارنامه انقلاب اسلامی ایران است.

امام‌جمعه شادگان ادامه داد: با استفاده از ظرفیت مساجد و حسینه‌ها در سطح شهرستان، دستگاه‌های اجرایی نیز می‌تواند سهم مؤثری در پاسداشت هر چه بهتر و باشکوه‌تر این ایام داشته باشند.

وی اضافه کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رویدادهای فراوانی صورت گرفته است اما قیام خونین 15 خرداد از ماندگارترین ایام است که همیشه در اذهان مردم باقی خواهد ماند.

شرفی در پایان گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) روز جمعه 14 خرداد در مسجد حضرت امیرالمؤمنین(ع) شادگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.