سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه المنار : ممنوع الملاقات شدن پادشاه سعودی در پی وخامت حال وی

روزنامه المنار فلسطین نوشت در پی وخامت حال ملک سلمان، پادشاه عربستان ممنوع الملاقات شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه المنار فلسطین نوشت در پی وخیم شدن وضع جسمی پادشاه عربستان، جانشین ولیعهد این کشور تدابیری اتخاذ و ملاقات با وی را ممنوع کرده است.         

روزنامه المنار  به نقل از یک منبع در کشورهای حوزه خلیج (فارس) نوشت: محمد بن سلمان، وزیر دفاع نظام وهابی عربستان و جانشین ولیعهد این کشور، به همه طرف های مسئول و بخش های مختلف این کشور دستور داده است دیدارهای مهمانان خارجی و اعضای خاندان حاکم بر عربستان را با پادشاه این کشور، ممنوع کنند. بنا بر اعلام این منبع، پسر پادشاه عربستان که فردی با نفوذ در نظام وهابی این کشور به شمار می رود، کادری ویژه از افراد نزدیک به خود تشکیل داده است تا همراه کادرپزشکی حضور یابند که مسئولیت رسیدگی به وضع جسمی پادشاه عربستان را بر عهده دارد. به گفته این منبع، بیماری پادشاه عربستان (آسیب مغزی) به مراحل پیشرفته ای رسیده که به وخیم شدن وضع سلامتی او منجر شده است و همین مسئله باعث شده، محمد بن سلمان، این تدابیر را اتخاذ کند. 

به گفته این منبع، سفارتخانه های کشورهای عربی و آمریکا، لحظه به لحظه، وضع جسمی پادشاه عربستان را پیگیری می‌کنند و اوضاع را به کشورهای خود گزارش می‌دهند. این کشورها می‌ترسند در صورت مرگ پادشاه عربستان، ناآرامی در این کشور وهابی ایجاد شود. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.