سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

برگزاری نخستین جشنواره علمی ، پژوهشی آگیرا در کرمان

نخستین جشنواره علمی ، پژوهشی آگیرا به منظور تجلیل از معلمان پژوهشگر برتر و نمونه استانی در مرکز پژوهش های علمی ،آموزشی کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حمید رضا دعاگویی ، معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان ،گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش در بین معلمان و دانش آموزان، استفاده از خلاقیت های پژوهشی معلمان در حل مسائل آموزشی و پرورشی، مشارکت فعال در امر تغییر و بازسانی مداوم نظام آموزشی ، ارتقا منزلت و جایگاه پژوهش و پژوهشگر در جامعه را از مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد.

وی افزود: این جشنواره در 8 محور تجلیل از معلمان برتر پژوهنده استانی و منطقه ای، مولفان برتر مقالات علمی و پژوهشی، استادان راهنمایی برتر پژوهشسرای استان، مخترعان برتر فرهنگی، ادارات برتر پژوهشی، روسای مرکز پژوهش های علمی و آموزشی، چهره های ماندگار و بنیان گذاران مرکز پژوهش های علمی و آموزشی و معلمان برگزیده جلوه ها ی ویژه معلمی در سال 1395 برگزار شد.

دعاگویی خاطر نشان کرد: پژوهش و استفاده از تحقیق در برنامه های آموزش و پرورش نقش مهمی در رسیدن به وضعیت مطلوب و پیدا کردن کوتاه ترین مسیر و کمترین هزینه دارد.

وی از اجرای طرح آینده پژوهی در آموزش و پرورش استان کرمان برای دستیابی به نظام آموزشی مطلوب آرمانی خبرداد.

وی با اشاره به تشکیل هسته های پژوهشی در این استان گفت: در حال حاضرهسته های پژوهشی در 13 شهر و منطقه استان تشکیل شده اند و لازم است تشکیل این هسته ها در سایر مناطق آموزشی نیز پیگیری شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: جشنواره ، آگیرا ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.