سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

بیانیه سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت 14 خرداد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی و کمیته اجرای مراسم 14 و 15 خرداد، با انتشار بیانیه ای فرا رسیدن سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند .

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اراک ،  در بخش از این بیانیه آمده است ؛ خرداد، ماه فراق مرزبان حماسه و ایثاراست که ستایش تمام عصرها و نسل ها را در پیشگاه خویش برانگیخته است.
خرداد، ماه وداع با پاکمردی است که با آمدنش شب های تاریک و بی فروغ را به صبح دل انگیز و سپید رهایی مبدّل ساخت.
آری خمینی کبیر، پاکمردی از بیشه عدالت و ایمان، و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر بود که آزاد مردان عالم از شمیم نفس های گرمش، به زندگی سلام گفتند.
چهاردهم خرداد، روز عروج ملکوتی آن پیر مراد سفر کرده و حدیث ماندگار عشق ملتی است که در پی تحقق آرمانهای والای انسانی اسلامی علیه حکام خودکامه و وابسته به غرب قیام کردهاند و این رمز ماندگاری مکتب خمینی کبیر است که امروز پس از گذشت 27 سال از رحلت آن بزرگمرد، با شکستن تمامی حصارهای زمانی و مکانی پیام انقلاب اسلامی را به آن سوی مرزهای سیاسی، جغرافیایی ایران اسلامی رسانده است.
نظام جمهوری اسلامی ایران از بزرگترین ثمرات و دستاوردهای همان نهالی است که به دست امام راحل، در پانزده خرداد 1342 کاشته شد و در بیست و دوم بهمن 1357 به ثمر نشست تا عزت و شرافت و کرامت را برای بشریت به ارمغان آورد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامی داشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد42، از عموم مردم انقلابی و قدرشناس استان مرکزی جهت حضور پرشور و باصلابت در آیین بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل و تجدید میثاق با آرمانهای رفیع انقلاب اسلامی و رهبری عظیم الشان دعوت شده است.
به همین مناسبت، مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب، در زادگاه و بیت تاریخی ایشان در شهر خمین از ساعت 10 صبح روز جمعه 14/خرداد/1394 و در شهر اراک نیز از ساعت 11صبح در محل مصلای بیت المقدس برگزار خواهد شد.
در ادامه این بیانیه آمده است مراسم بزرگداشت سالگرد قیام خونین 15 خرداد در روز جمعه مورخ 15/3/94 همزمان با نماز مغرب و عشاء با سخنرانی آیت الله دری نجف آبادی نماینده محترم ولی فقیه در محل مسجد سیدهای اراک برگزار می شود.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، بیانیه ، خرداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.