سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفدهمین همایش سالیانه مشاوران امور زنان و خانواده رسانه ملی

هفدهمین همایش سالیانه مشاوران امور زنان و خانواده معاونت های صدا و سیما و مدیران کل مراکز استان ها باهدف ارتقای سطح آگاهی و دانش افزایی مشاوران و برقراری ارتباط و تعامل سازنده حوزه های صف و ستاد در مشهد برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد معاون سرمایه انسانی رسانه ملی در این همایش درباره موضوع قدرت نرم گفت: جغرافیای تاثیر گذاری انقلاب اسلامی به قدری گسترده و فراوان است که از آن میتوان به عنوان مکتب فکری امام خمینی وانقلاب اسلامی تعبیر کرد .

جعفری افزود : بازگرداندن باور اعتقاد خداوند به زندگی انسانها ، شکست تابوی استکبار در راس آن امریکا وتغییر ماهیت قدرت از قدرت سخت به قدرت نرم از جمله تاثیر انقلاب اسلامی در تحولات منطقه ای وجهانی است.

وی افزود : یکی از وظایف رسانه ملی برداختن به کارآمدی حکومت ، سرمایه اجتماعی ، اقتدار وجذابیت است که چهار عنصر کلیدی ومهم است در حاشیه این نشست مسایل و مشکلات بانوان و مشاوران امور زنان و خانواده مراکز با حضور دکتر جعفری مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

مشاور امور زنان و خانواده رسانه ملی هم در این همایش با استناد به بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: "در فضای مجازی موج جدیدی در راه است و محور اصلی آن زن و مادر است.

سپهری افزود :در جنگ نرم، سبک زندگی ما نشانه رفته است و از کوچکترین تا بزرگترین مسائل فرهنگی، همه تحت تأثیر این ناتوی فرهنگی است.

مشاور امور زنان و خانواده رسانه ملی تأکید کرد: در چنین شرایطی مشاوران امور زنان و خانواده با توجه به مسئولیت خطیر خود باید در حوزه مسایل زنان و مباحث داخلی، منطقه­ ای و جهانی به تحلیل درست و واقع بینانه­ ای دست یابند و در نظر داشته باشند که صلاح و فساد هر جامعه منوط به جایگاه زن است".

گفتنی است که در ادامه این همایش دوروزه چهار کارگاه آموزشی نیز با حضور اساتید مجرب عرصه رسانه وخانواده با موضوعات تحکیم بنیان خانواده ،آسیب شناسی فضای مجازی ،نظام حقوقی واخلاقی خانواده رسانه ونقش های جنسیتی برگزار شد .

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.