سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

حمایت از حقوق مصرف کنندگان مستلزم مبارزه با قاچاق کالاست

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حمایت از مصرف کنندگان با اشاره بر راهبرد سال 95 سازمان حمایت از مصرف کنندگان بر لزوم مبارزه با قاچاق کالا تاکید کرد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حمایت از مصرف کنندگان با اشاره به برگزاری همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان گفت: واحدهای برتر این همایش می توانند در گام نخست با استفاده از تندیس و گواهینامه های دریافتی ، با جلب اعتماد مردم شاهد رشد فروش محصولات خود گردند.

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته جهت تشویق واحدهای منتخب حمایت از حقوق مصرف کنندگان افزود: در سالهای گذشته مصوبه ای از هیات وزیران جهت ترغیب واحدهای تولیدی به حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تشویق واحدهای منتخب اخذ گردید

این مقام مسئول ادامه داد:در این راستا مقرر شدوزارت اقتصاد و دارایی ، بانک مرکزی و سازمان صدا و سیما واحدهای منتخب را در ارائه تسهیلات بانکی ، پرداخت مالیات و ارائه تخفیفات تبلیغات تلویزیونی حمایت نمایند.

یاور زاده تصریح کرد : در این راستا گروهی در دفتر تشکل های سازمان حمایت جهت پیگیری و اجرایی شدن این امر تشکیل شده است که امیدواریم هر چه زودتر این امر محقق گردد.

وی در ادامه با تاکید بر راهبرد سال 95 سازمان حمایت از مصرف کنندگان بر مبارزه با قاچاق کالا گفت : استان زنجان یکی از موفق ترین استان ها در این زمینه عمل کرده است به طوری که پرونده های قاچاق وصولی در 11 ماهه سال 94 نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 90 درصدی برخوردار بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حمایت از مصرف کنندگان افزود : سهم استان در زمینه پرونده های قاچاق در سطح کشور 2/4 درصد بوده است.



انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.