سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهاردهمين نمايندگی صندوق ذخيره فرهنگيان افتتاح شد

مدیر روابط عمومی موسسه صندوق ذخيره فرهنگيان از افتتاح چهاردهمين موسسه صندوق ذخيره فرهنگيان در استان قم خبر داد.

ابراهیم رسولی مدیر روابط عمومی موسسه صندوق ذخيره فرهنگيان در گفت و گو خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،اظهار داشت:امروز چهاردهمين دفتر نمايندگی صندوق ذخيره فرهنگيان در استان قم با هدف اطلاع رساني منسجم و گسترده و برقراری ارتباط با اعضا و همچنين شفاف سازی و پاسخگويی به فرهنگيان افتتاح شد.

مدیر روابط عمومی موسسه صندوق ذخيره فرهنگيان در ادامه بيان كرد:افتتاحيه دفتر نمايندگی در قم با حضور معاون مالی،اداری و سرمايه گذاری موسسه،مدير كل آموزش و پرورش استان قم،مديران موسسه صندوق ذخيره فرهنگيان و نماينده موسسه در اين استان صورت گرفت.

وي تصريح كرد:پيش از اين دفاتر نمايندگی استانی موسسه در ١٣ استان در راستای استراتژی موسسه مبنی بر استفاده از ظرفيت های استانی و همچنين دسترسی مستقيم فرهنگيان به موسسه به طور رسمی افتتاح شده بود.


انتهای پیام/

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
باسلام واحترام وتشکر از زحمات شما خوبان عرض می کنم بنده درسال 94 - 95 بانشسته شده ام من سبرده صندوف راکامل گرفتم. اما همان موقع هم گفتم که نمی خواهم از صندوق خارج شوم اما الان وضعیت خودم را نمی دانم آیا بولی که گرفتم بمنزله وام داده اند یاقرض الحسنه.وایا اصل سبرده ام هنوز هست یاخیر.