سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چمران مطرح کرد؛

حرکت انقلابی امام خمینی(ره) جهشی برای ظهور امام زمان (عج)

رئیس شورای شهر تهران گفت: مجاهدت‌ها و حرکت انقلابی امام خمینی (ره) جهشی بود که گام‌های فراوانی را برای ظهور امام زمان آماده کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران رئیس شورای عالی استان‌ها و رئیس شورای شهر تهران در مراسم تجدید میثاق کارکنان شهرداری تهران با آرمان‌های امام خمینی (ره) که صبح امروز (چهارشنبه) در مرقد مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: ما همگی منتظر فرج حضرت ولی عصر امام زمان (عج) هستیم و این انتظار فرج یک عبادت است.

وی افزود: انتظار به معنی نشستن و به دنبال پیروزی خفتن و خوابیدن نیست، بلکه انتظار یک حرکت و جهش است.

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: انتظاری که ما شیعیان داریم باید توأم با حرکت باشد و دنیا را برای ظهور امام عصر آماده سازیم چراکه انقلاب و مجاهدت‌ های امام راحل برای آماده ساختن زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) بوده است.

چمران تصریح کرد: انقلاب یک جهش بوده و امام آن را به وجود آورده و گام‌های فراوانی را در راستای ظهور امام زمان با انقلاب اسلامی آماده کرد و همین جا است که ارزش حرکت و قیام این مجتهد بی نظیر تاریخ اسلام را به خوبی می‌توان درک کرد که چقدر امت ما را به ظهور آن حضرت نزدیک ساخته است.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بزرگداشت ارتحال این فقیه عالی قدر تصریح کرد: امیدوارم که خدواند این سعادت را به ما عطا کند تا  راهی را که رهبر بزرگ انقلاب ترسیم کرده و آنچنان که شایسته بوده ادامه دهیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.