سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه ؛

بیش از 6 هزار بازرسی از جايگاه هاي عرضه سوخت انجام شده است

مدير شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه كرمانشاه گفت: سال گذشته حدود 9 هزار و 884 مورد بازرسي در منطقه كرمانشاه انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سيدرمضان هاشمي با بیان اینکه سال گذشته 6 هزار و 965 مورد بازرسي از جايگاه هاي عرضه سوخت انجام شد.

وی ادامه داد : انجام 2 هزار و 668 مورد بازديد از مصرف كنندگان عمده و جز، همچنين انجام 251 مورد بازديد مشترك از مصرف كنندگان عمده را با همكاري دستگاه هاي اجرايي منطقه كرمانشاه از ديگر موارد نظارتي انجام شده است..

هاشمي گفت:تعداد 182 پرونده طي 12 جلسه در كميته رسيدگي به تخلفات منطقه مطرح و مورد رسيدگي قرار گرفته كه در مجموع مبلغ 10 ميليارد و 526 ميليون و 808 هزار و 374 ريال غرامت جهت متخلفان تعيين شده است.

 وی  افزود:در سال گذشته ؛ 24 مورد بازديد از نيروگاه هاي بيستون و زاگرس به منظور بررسي مصرف و موجودي فرآورده هاي نفت كوره و نفت گاز انجام شده است .

هاشمي ادامه داد: در سال 94، تعداد 539 عدد كارت سوخت هوشمند نفت گاز سرگردان در بازديدهاي انجام شده از مجاري عرضه شناسايي و هركارت به مدت 90 روز مسدود شده كه در اين راستا 9 ميليون و 702 هزار ليتر معادل 29 ميليارد و 106 ميليون ريال (براساس نرخ رسمي فروش كشور)فرآورده نفتگاز صرفه جويي شده است.

 وی گفت:ارزش ريالي تعداد 539 كارت مسدود شده بر اساس نرخ فوب 106 ميليارد و 36 ميليون و 541 هزار ريال است.


انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.