سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

مسئول روزبازارهای شهرداری بیرجند : ساقط کردن مردم از کار تصمیم نادرستی است

مسئول روز بازارهای شهرداری بیرجند گفت : افراد را به خاطر مواردریز بهداشتی نباید از کار برکنار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ عباسی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی افزود: چهارشنبه بازار بیش از 20سال است که با حضور عرضه کنندگان فعال است و به مردم خدمات می دهد .

وی با بیان اینکه تا به حال هیچ مورد بهداشتی در مکان اعلام نشده است گفت:زمانی که مرکز بهداشت ملاک اندازه گیری بار میکروبی در چهارشنبه بازار را ندارد نباید تصمیم گیری سریع در مورد وارد شدن یا نشدن اجناس را داشته باشد.

وی گفت: هزار نفر در این مکان کسب درآمد دارند و بیش از 300نفر در چهارشنبه بازار به عرضه خشکبار می پردازند و اگر این افراد را به خاطر موارد ریز بهداشتی از کار ساقط کنیم درست نیست.

مسئول روز بازارهای شهرداری بیرجند اظهار کرد : مرکز بهداشت فقط یک ساعت از روز را به بازدید از این مکان می پردازد و ملاک قرار می دهد که باید بازدید ها به صورت شبانه روزی صورت گیرد.

عباسی خاطرنشان کرد :در سه سال گذشته بیش از 300میلیون تومان برای ایجاد سایبان در این مکان هزینه شده است و 90درصد چهارشنبه بازار را سایبان نصب کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 30هزار نفر در روز چهارشنبه به این مکان مراجعه می کنند گفت : به منظور رفت و آمد آسان مردم عرض معابر را یکنواخت سازی کردیم و این مکان به دوربین مدار بسته نیز مجهز شده است.

وی افزود :در زمان اتمام وقت کاری نیز نیروهای نظافتی محل را سریعا پاکسازی می کنند.

لازم به ذکر است : برای اولین بار حدود سه سال است که به عضویت سازمان میادین کلان شهر ها در آمده ایم و امیدواریم بازار ها را به سمت ایده آل آن برسانیم.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.