سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید وزیر علوم در مورد تغذیه دانشجویان در ماه رمضان

رییس صندوق رفاه دانشجویی از تاکید وزیر علوم به روسای دانشگاه‌ها برای تغذیه دانشجویان در ماه رمضان خبر داد.

ذوالفقار یزدان مهر رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به همزمان شدن ایام امتحانات دانشجویان با ماه مبارک رمضان، محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری تاکید کرد تا دانشگاه ها خود را برای استقبال از ماه مبارک رمضان آماده کنند.

وی بیان کرد:‌ دانشگاه‌ها باید متناسب با بضاعتشان سعی کنند به بهترین نحو، خدمات مفید و موثری را در ماه رمضان به دانشجویان ارائه کنند. در واقع دانشگاه‌ها درباره تغذیه دانشجویان در این ماه باید اهتمام لازم را داشته باشند.

یزدان‌مهر درباره ارائه وعده سحر و افطار به دانشجویان خوابگاهی در ایام ماه مبارک رمضان افزود: برنامه ریزی دراین خصوص بر عهده دانشگاه ها است، آنها تدابیری را اندیشیده‌اند و در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد صندوق رفاه دانشجویان ورود کرده و کمک می کند؛ بعنوان مثال چندی پیش مشکل دانشگاه اراک را در ارائه غذای گرم به دانشجویان تا حد زیادی برطرف کردیم.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بیان کرد: از آنجا که ماه مبارک رمضان از ۱۸ خرداد آغاز می شود و امتحانات دانشگاه‌ها براساس تقویم آموزشی ارائه شده، با این ایام همزمان است، وزیر علوم خطاب به روسای دانشگاه ها تاکید کرد، دراین ایام در بحث غذا و خدمات رفاهی به بهترین نحو عمل کنند تا دانشجویان بتوانند هم به اعمال عبادی خود برسند، و هم امتحانات خود را به خوبی طی کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.