سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

در مراسمی حسین داوودی به عنوان رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، در این مراسم از تلاش ها و خدمات محمد شکاری رییس پیشین این دانشگاه نیز تجلیل شد.
حسین داوودی سمت هایی مانند مشاور عالی بیمه سلامت کشور و معاون بهداشتی و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان را در کارنامه کاریش دارد .
نماینده ولی فقیه در استان از مدیر جدید دانشگاه علوم پزشکی خواست با حفظ دستاوردهای موجود برای ارتقاء بیشترکیفیت بهداشت و درمان در استان تلاش کند.
آیت اله نعیم آبادی با اشاره بر لزوم همکاری همه دستگا های اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود : برای رسیدن به اهداف تعیین شده ، استفاده از همه ظرفیت های موجود در استان ضروری است .
حسن امامی قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه ها نیز وضع بهداشت و درمان هرمزگان را در مقایسه با دهه قبل بسیار مناسب دانست وگفت : لازم است مسئولان استانی همکاری همه جانبه ای با بخش بهداشت و داشته باشند .
حسین داوودی رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز ارتقاء سازمانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و توزیع عادلانه امکانات را از اولویت ها دانست.


 انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سعید رحیمی دهکردی
۰۲:۳۸ ۱۴ دی ۱۳۹۵
با سلام و درود ،ضمن تبریک به جناب آقای دکتر داوودی،بنده دارای جواز حمل شیر و تاییدیه بهداشت و ناظر فنی و همچنین کارگاه استاندارد با استانداردهای تهران و سابقه دوازده سال تجربه در زمینه لبنیات سنتی و تولید لبنیات هستم ،بعد از طی کردن مراحل قانونی و اخذ کلییه مجوزهای بهداشتی و دامپزشکی ،الان بهداشت بر خلاف نظریه که جنابعالی چند روز پیش در سایت معتبر واخبار استان اعلام کردید اقدام به شکایت از بنده کرده و شکواییه جهت بستن مغازه بنده نموده است حال بنده که بعد از سرمایه گذاری در استان و اشتغال زایی حداقل بیست نفر خواهشمندم کمکی به بنده یه حقیر کنید ،با کمال تقدیر وتشکر ،خواهشان و عاجزانه به کمکتون احتیاج دارم ،خدا پشت و پناهتون