سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب حامی مالی شخصی وسیله ای برای ترقی تیم های کانوپولو

مسئول مسابقات لیگ فدراسیون قایقرانی گفت:یک تیم منتخب از سوی فدراسیون و بقیه تیم ها با حامی مالی شخصی می توانند در مسابقات قهرمانی جهان کانوپولو شرکت کنند.

مرتضی محرابی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: یک تیم کانوپولو از سوی فدراسیون برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در شهریور ماه انتخاب و اعزام خواهد شد.بقیه تیم ها می توانند از طریق اسپانسر شخصی برنامه اعزام خود را انجام دهند.  
 
وی تصریح کرد: لیگ های دسته یک و برتر رشته کانوپولو به پایان رسید و تنها یک مرحله پایانی لیگ آبهای آرام باقی مانده است.پس از ماه مبارک رمضان آخرین رقابت این رشته را برگزار می کنیم و برنامه ریزی برگزاری لیگ های سال آینده انجام می دهیم.
 
مسئول کمیته داوران فدراسیون قایقرانی در خصوص میزان ارتقا رقابت لیگ ها افزود: سطح لیگ ها از نظر کیفیت و اسپانسرها بهتر شده اند.اما به سطحی که رضایت بخش باشد،  نرسیده و امیدوارم در سال آینده بهتر شود.تنها 4 تیم هستند که اسپانسر خوبی دارند بقیه تیم ها هنوز ضعیف هستند.امیدوارم که مشکلات مالی شان هم بر طرف شود.
 
محرابی در ادامه یا آور شد:مسابقات آبهای آرام هم اکنون در حال برگزاری است.زمانی که مسابقات را آغاز کردیم .تیم ها زیاد آمادگی نداشتند اما هم اکنون به اوج آمادگی خود رسیده اند.در ماه های پایانی نیز به اوج آمادگی خود خواهند رسید.به زودی مسابقات قهرمانی آسیا زیر 23 سال را داریم که قایقرانان در حال تمرین هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.