سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورکیانی: انتقال کولیبالی به سپاهان مشکلی ندارد

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: پیوستن موسی کولیبالی به سپاهان مشکلی ندارد زیرا عقد قرارداد این بازیکن با سپاهان در اهواز انجام شده است.

علی پورکیانی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره پیوستن کولیبالی به سپاهان اظهار کرد: من پیوستن این بازیکن به سپاهان را به خودش و ویسی تبریک می گویم و امیدوارم بتواننددر کنار یکدیگر نتایج خوبی را کسب کنند. موسی پروانه کارش را از استان خوزستان گرفته و چون از اتباع بیگانه محسوب می شود نباید به دلایل امنیتی از این استان خارج شود.
 
وی افزود: البته پس از عقد قرارداد متوجه شدم که قرارداد ویسی و کولیبالی در اهواز امضا شده و به همین دلیل مشکلی ندارد ، بازهم برای او آرزوی موفقیت می کنم و صحبت های گذشته ام نیز متاسف هستم.
 
پورکیانی درباره اعتراضش به پیوستن خسوس به گسترش فولاد گفت : این کار تبریزی ها ناجوانمردانه بود که بدون اطلاع ما و در زمان مسابقات با این بازیکن مذاکره کردند ، در هر صورت به شکلی بد قرارداد این بازیکن با گسترش فولاد امضا شده و دیگر کاری از دست ما برنمی آید اما امیدوارم دیگر این اتفاق ها در فوتبال کشورمان رخ ندهد.
 
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پایان بیان کرد: یک مدافع به عنوان حسین بازیاری که با ایرانجوان قرارداد دارد را در نظر داریم اما حرفه ای عمل می کنیم و با باشگاهش صحبت می کنیم تا اگر شرایط مساعد بود، این بازیکن را جذب کنیم.



انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.