سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

استخر شنای پلدختر آماده بهره‌برداری

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: پروژه استخر شنای پلدختر آماده بهره برداری بوده و از لحاظ ساختمانی مشکلی ندارد و تنها نیاز به تجهیزات دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سیروس حسنوند در همایش «جوان ایرانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی» در شهرستان پلدختر اظهار داشت: در صورت تامین اعتبارات خرید تجهیزات در سال جاری پروژه استخر شنای پلدختر به بهره برداری می رسد.
وی گفت: اعتباری که در سال ۹۴ به پروژه استخر شنای پلدختر اختصاص داده شده تمام آن به صورت ۱۰۰ درصدی جذب و تخصیص کامل یافته است.
 
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه مدیر کل ورزش وجوانان استان پیگیر درخواست اعتبار سال جاری این اداره استخر شنای پلدختر را در اولویت قرار داده است افزود: این پروژه جز اولویت های اعتباری است که در نخستین فرصت انجام خواهد شد.
 
حسنوند سال گذشته را سخت ترین سال مالی دولت دانست و گفت: بدون هیچ اغراق سال ۹۴ سخت ترین سال مالی دولت در طول تاریخ انقلاب اسلامی بوده است.
 
وی افزود: بنابر این اگر در طول سه سال اخیر فعالیتی صورت گرفته به مدد مسئولان دولت تدبیر و امید بوده است که با جذب اعتبارات قطره چکانی بیشترین پروژه های عمرانی و ورزشی در لرستان را طی سال گذشته آماده و تکمیل کرده است.
 
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: به لحاظ تکمیل طرح های عمرانی در دست احداث، لرستان جزو استان های برتر کشور بوده است.
 
انتهای پیام /ا
 
 
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.