سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سریال ادامه دار باراک اوباما و هم بازی شدن با بچه ها+تصاویر

باراک اوباما عکس جدیدی از بغل گرفتن یک کودک منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "باراک اوباما" رییس جمهور آمریکا علاقه خاصی دارد که در عین آن که از خود تصویر رئیس جمهوری جدی و قاطع  نشان می دهد به همان اندازه هم وانمود کند فردی مهربان و صمیمی است برای این کار چه چیز بهتر از آنکه خود را بچه دوست نشان دهد. اوباما هر از گاهی تصویری از خود و خردسالان در صفحه اینستاگرامش منتشر میکند.





"پت سوزا" عکاس اختصاصی باراک اوباما و کاخ سفید که از او به عنوان بازوی تبلیغاتی رئیس جمهور امریکا یاد می شود و همه جا همراه اوست بیش از هر کس شگرد اوباما را دریافته و از هیچ صحنه مواجه او با بچه ها نمی گذرد. با یک نگاه سرسری به گالری عکس های کاخ سفید می شود به خوبی به این علاقمه مشترک سوژه و عکاس پی برد.







سوزا و اوباما با تکیه بر همین شگرد در سال دور دوم انتخابات ریاست جمهروی امریکا موفق شدند تبلیغات را به نفع اوباما پیش ببرند. به گزارش سماتک در آن زمان عکسی که سوزا از اوباما و کودکی که با لباس مرد عنکبوتی به وی در حال شلیک بود، برداشت تاثیر قابل توجهی بر افکار عمومی امریکا گذاشت و بسیاری را قانع کرد که او فردی قابل اعتماد است.













انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
عقلش پاره سنگ برمیدارد
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
لعنت خدا بر تو که دست کثیفت به خون هزاران کودک فلسطین افغانستان عراق سوریه یمن ..............آغشتس