سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

پرداخت یارانه تولید با رویکرد توسعه صادرات

یارانه تولید با رویکرد توسعه صادرات پرداخت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خرمشهر گفت:یارانه واحدهای تولیدی در سال جاری در چارچوب سیاست های دولت و فرمایشات مقام معظم رهبری و با رویکرد صادراتی شدن محصول پرداخت می شود.

علی یزدانی افزود: برای برخی واحدهای شهرک صنعتی خرمشهر که از سوی بانک تملک شده و یا در دست تملک است، باید برنامه ریزی و اقدام عاجل کرد.

وی  با تشریح برنامه های دولت در سال جاری در خصوص حمایت از صنایع به ویژه موضوع پرداخت یارانه ، گفت:مشوق هایی در این زمینه برای واحدهای صنعتی پیش بینی و حمایت هایی در قالب صندوق های زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت در قانون بودجه سال جاری مصوب شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود:در شهرک های صنعتی خارج از محدوده مناطق آزاد از هشت تا 13 سال و در مناطق کمتر توسعه یافته نیز پنج تا هفت سال معافیت های مالیاتی پیش بینی شده و در تامین نیرو و استفاده از معافیت پرداخت حق بیمه کارفرما ساز و کارهایی مصوب شده است.

یزدانی گفت:آمار و اطلاعات واحدهای فعال، راکد و نیمه فعال و تعطیل به معاونت وزارت صنعت رسیده است و گروه کارشناسی مسئول با اعزام به شهرستان ها، مشکلات واحدهای تولیدی را به صورت ویژه پیگیری می کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.