سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

افزایش نیروی متخصص در حوزه خط گرم

15 نیروی فنی آموزش دیده سطح دو خط گرم، در سطح استان مشغول به کار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیر دفتر برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، از اماده به کار 15 نیروی آموزش دیده سطح دو خط گرم خبر داد و گفت: این نیروهای فنی شیوه های کار با انواع تجهیزات شبکه فشار متوسط در شرایط خط گرم، نظیر نصب و تعویض کات اوت فیوز و پایه های بتونی را آموخته و زیر نظر امور پشتیبانی و خدمات فنی در سطح استان مشغول فعالیت خواهند شد.
 
رضوی نسب، مدت زمان آموزش در دوره سطح دو را 210 ساعت اعلام کرد و یادآور شد: با برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل تعداد نفرات اموزش دیده در سطوح مختلف خط گرم از 60 نفر فراتر خواهد رفت.
 
وی، ارتقاء توان عملیات اجرایی و سرویس ونگهداری شبکه های فشار متوسط به صورت خط گرم را از اهداف شرکت توزیع نیروی برق استان، در پایداری شبکه ها عنوان کرد و افزود: برگزاری سه دوره آموزشی خط گرم سطح یک و دو تا پایان سال در دستورکار دفتر برنامه ریزی نیروی انسانی و آموزش قرار گرفته است.
 
رضوی نسب اذعان کرد: رویکرد و سیاست های اجرایی شرکت توزیع نیروی برق در کاهش خاموشی ها و بهره گیری از کارگروه خط گرم، درانجام فعالیت با سطوح مختلف ولتاژ به عنوان یک هدف استراتژیک با پرورش نیروهای متخصص و مجرب در حوزه خط گرم محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ی

 
برچسب ها: یزد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.