سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

راه اندازی کلینیک درمان آلرژی در شوشتر

نخستین کلینیک تخصصی درمان آلرژی در شمال خوزستان، در سال جاری در شوشتر ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: نخستین کلینیک تخصصی درمان آلرژی در شمال خوزستان، در سال جاری در شوشتر ایجاد و راه‌اندازی می‌شود. این کلینیک، بیماران شمال خوزستان را در شوشتر پذیرش خواهد کرد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان ادامه داد: تجهیز و خریداری سی‌تی‌اسکن و MRI برای دانشکده نیز امسال انجام خواهد شد. تاکنون تنها یک دستگاه سی‌تی‌اسکن در بخش خصوصی در شوشتر فعال بوده است.

ابول‌نژادیان افزود: مجوز خرید سی‌تی‌اسکن اخذ شده و در مرحله تامین مالی است و در این مرحله از خیرین تقاضا می‌شود که در تامین اعتبار همکاری داشته باشند.

وی گفت: تاکنون رادیولوژی دیجیتال در شوشتر وجود نداشته که با پیگیری‌های انجام‌شده امیدواریم امسال در شوشتر شاهد انجام رادیولوژی دیجیتال باشیم. در این روش کیفیت عکس‌ها و سرعت عمل در عکسبرداری افزایش می‌یابد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر با بیان این‌که تشکیل کلینیک ویژه به منظور حضور پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در شوشتر از اقدامات سال گذشته این دانشکده بوده است، اظهار کرد: جذب پزشک فوق‌تخصص متعهد به خدمت در شوشتر نیز در برنامه‌های سال جاری دانشکده علوم پزشکی شوشتر قرار دارد.

انتهاي پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.